صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / رفع بوی بد فاضلاب

رفع بوی بد فاضلاب

بوی بد فاضلاب مشکلی است که ممکن از برای هر کسی اتفاق بیفتد و به دنبال راهی برای از بین بردن بوی بد فاضلاب باشد. برای از بین بردن بوی بد فاضلاب منتشر شده در فضای خانه که ناشی از نشت گاز فاضلاب به داخل خانه است روش‌هایی وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. به کمک این روش‌ها می‌توانید خودتان به راحتی بوی بد فاضلاب در ساختمان را از بین ببرید و دیگر نگران بوی بد فاضلاب نباشید. با این روش‌ها از شر بوی بد فاضلاب خلاص می‌شوید

images

علت بوی بد فاضلاب در ساختمان چیست؟

بوی بد فاضلاب نشان دهنده وجود گاز سمی سولفید هیدروژن یا گاز فاضلاب به داخل ساختمان است. گاز مذکور درون محل‌های تجمع فاضلاب مانند تصفیه خانه فاضلاب، لوله فاضلاب و چاه فاضلاب تولید شده و یافت می‌شود. این گاز بوی بسیار بدی دارد و علت بوی بد فاضلاب در ساختمان وجود همین گاز می‌باشد. چاه فاضلاب یا لوله فاضلاب انباشه از این گاز است و این امر باعث می‌شود این گاز از طریق لوله فاضلاب به داخل ساختمان راه پیدا کند و باعث اذیت و آزار ساکنین را به همراه داشته باشد. وجود این گاز در داخل ساختمان باعث ایجاد بوی بد می‌شود. در این بو می‌تواند دائمی باشد و یا فقط در زمانهای خاصی به مشام برسد. این گاز می‌تواند بسیار غلیظ باشد و یا بوی رقیقی داشته باشد.

همانطور که شما هم متوجه شده اید این بو می‌تواند شبیه بوی ماهی، لاشه گندیده و یا تخم مرغ گندیده داشته باشد. همچنین این بو می‌تواند در آشپزخانه، توالت، حمام و یا هرجای دیگر از ساختمان به مشام برسد. در هر صورت این بو بسیار متعفن است و باعث بد بو شدن فضای ساختمان می‌شود. مشکل اصلی نیز همین بوی بد فضلاب در ساختمان است. اما چگونه این بوی بد فاضلاب را از بین ببریم. آیا روشی برای از بین بردن بوی بد فاضلاب در ساختمان وجود دارد؟

آیا از بوی بد فاضلاب توالت ، حمام ، آشپزخانه و سایر نقاط ساختمان خسته شده اید؟

چاره کار نزد ماست. رفع بوی بد و زننده سرویس های بهداشتی ، حمام و آشپزخانه به صورت ۱۰۰% تضمینی و در زمان کمتر از یک ساعت و با هزینه ای بسیار ناچیز بدون خرابی فقط با یک تماس با مرکز ما برای همیشه از شر بوی بد و گازهای سمی و مضر که سلامت شما شهروندان عزیز را تهدید می کند خلاص شوید.

آثار مضر گاز های فاضلاب و بوی بد فاضلاب بر سلامتی انسان:

گاز سولفید هیدروژن یا گازهای فاضلاب موادی بسیار سمی هستند که از تجزیه مواد داخل چاه فاضلاب ایجاد می گردند. گازهای فاضلابی اثرات مزمن و گسترده‌ای دارد. در غلظت‌های خیلی پایین، این گاز باعث سر درد ، خواب آلودگی، بی حالی، حالت تهوع، استفراغ، تحریک چشم‌ها و سیستم تنفسی می‌گردد.

در غلظت بالاتر چشم‌ها در اثر تماس با این گاز قرمز، ملتهب و دردناک گردیده و به نور حساس می‌شوند. اثرات مزمن بوی بد فاضلاب بر روی سیستم تنفسی شامل سرفه، درد در بینی و گلو و درد هنگام تنفس می‌باشد.

بوی بد فاضلاب ، سلامتی کودکان را بیشتر تهدید می کند

در صورتیکه تماس با این گاز ادامه پیدا کند، شخص ممکن است دچار مسمومیت مزمن گردد. در این حالت علاوه بر تحریک چشم‌ها و ریه‌ها، ممکن است کاهش ضربان قلب، خستگی، بی‌خوابی، مشکلات گوارشی و عرق سرد هم در اثر مواجهه با گاز به وجود آید.

غلظت های بالا حتما باعث مرگ خواهد شد که بیشتر برای کارگران ساختمانی که به منظور تعمیر چاه وارد آن می شوند اتفاق می افتد.

بوی بد فاضلاب نشان دهنده نشت گاز ســمــی سولفید هیدروژن یا گاز فاضلاب به داخل منزل است.این بو می تواند دائمی باشد و یا فقط در زمانهای مختلفی(مثلا هنگام بارندگی) به مشام برسد.می تواند بسیار غلیظ باشد و یا بوی رقیقی داشته باشد.می تواند بویی شبیه بوی تخم مرغ گندیده یا ماهی یا لاشه گندیده داشته باشد.می تواند در آشپزخانه ، توالت ، حمام و یا هرجای دیگر از ساختمان به مشام برسد.رفع بوی بد فاضلاب بوی توالت دستشویی حمام بوگیر ساختمان
    

رفع بوی بد فاضلاب

باز کردن انواع لوله حمام،دستشویی،توالت فرنگی،روشویی،آشپز خانه،لباسشویی،بالکن،فاضلاب شهری،پشت بام و

لوله بازکنی حتی سخت ترین گرفتگی ها 

تخلیه چاه ،حفر چاه،لایه روبی

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نم یاب پیشرفته 

لوله کشی آب و فاضلاب کلی و جزیی 

رفع نم حمام و توالت 

بنایی کلی و جزیی 

نصب انواع شیر آلات،روشویی،توالت فرنگی،ایزوگام،رادیاتور،شوفاژ و

سرویس شوفاژ

ارزان فوری
 

لوله بازکنی

تخلیه چاه

لوله بازکنی تهران

تخلیه چاه تهران

این مطالب را نیز ببینید!

تماس-با-لوله-بازکنی-تخلیه-چاه

تخلیه چاه مرکز تهران شبانه روزی با اولین تماس اولین اقدام برای تخلیه کردن چاه این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما